Marka Haier
Era Internetu to czas różnorodny i niekonwencjonalny, w którym uniwersale produkty i rozwiązania po prostu nie wystarczają. Kliencichcą być traktowani indywidualnie i szanowani za to, kim są. Dlatego marka Haier stawia duży nacisk na zrozumienie potrzeb każdego Klienta, w rezultacie dostarczając rozwiązania zapewniające na lepszy komfort korzystania z klimatyzacji. Jako światowy lider w branży, Haier wprowadza innowacje wykraczające poza ofertę produktową, co sprawia, że Grupa Haier staje się w pełni połączoną i doskonale skomunikowaną platformą. Wierzymy, że tylko dzięki temu możemy sprostać wszystkie oczekiwania naszych Klientów, w tym szybko zmieniającym się świecie. Bądź częścią Grupy Haier, twórz nowe możliwości razem z nami.
Rozmieszczenie globalnej sieci Haier
Aby sprostać szybko zmieniającym się wymaganiom Klientów, Haier rozmieścił swoją infrastrukturę na całym świecie. Infrastruktura ta obejmuje centra badawczo-rozwojowe, zakłady produkcyjne, firmy handlowe i sieci sprzedaży. Pięć centrów badawczo-rozwojowych współpracuje z dostawcami, instytucjami badawczymi i prestiżowymi uczelniami na całym świecie, dzięki czemu powstające produkty są innowacyjne.
Globalne przychody Haier
Marka Haier z globalnymi przychodami sięgającymi 29,5 mld USD w 2013 r. jest wśród domowych urządzeń marką numer jeden na świecie. (Żródło: Eromonitor International Limited, Wielkość sprzedaży detalicznej w oparciu o dane z 2013 roku)